Pazartesi, Nisan 28, 2008

CAM BOYAMA APLİKELİ VAZO


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba..Sitenizi tesadüf eseri gördüm.Çalışmalarınızı gerçekten mükemmel buldum..Ben de 6 senedir bu hobiyle ilgiliyim.Siteme beklerim.www.anka-yansimalar.com

Marifetane hobi dedi ki...

selamlar arkadaşım..mutlu,huzurlu,güzelliklerle dolu bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım emallini cevapladım ve linkinizide bloguma ekledim.sizde eklerseniz sevinirim.ayrıca sanki blogunaza aylardır uğramıyorsunuz çok güzel işleriniz var inşallah devamını getirirsiniz.blogunuza birde c-box eklerseniz iletişimiz daha kolay olur yinede siz bilirsiniz.sevgiler hayırlı günler

Marifetane hobi dedi ki...

Dostlarla yapılan sohbetle boy ölçüşecek bir güzel davranış daha yoktur. Onların ayrılığı kadar da keder veren birşey yoktur. (İmam Şafii)merhaba dostum..